Dlaczego masz problemy z Marketing Automation

Automatyzacja marketingu wymaga dwóch elementów. Musisz mieć system Marketing Automation, i musisz mieć marketing.
Większość klientów Marketing Automation kupuje system, licząc, że marketing zrobi się sam.

To tak nie działa i widzieliśmy to setki razy. Aby system Marketing Automation przynosił zyski musisz wiedzieć dokładnie jak go użyć.

  • Co napisać w newsletterze?
  • Jaki temat?
  • Czy prowadzić bloga?
  • Skąd wziąć treści?
  • O czym pisać?
  • Jak z czytelnika bloga zrobić klienta?
  • Gdzie linkować?
  • Jak rozpoznać zainteresowany kontakt?
  • Kiedy wysłać mu wiadomość?
  • Ile wiadomości tygodniowo?
  • Co w treści?
  • Segmentacja, pop-up'y, scoring?
  • Jak używać tych wszystkich rzeczy?

To trudne pytania. O wiele trudniejsze niż sam system.
My wiemy jak zdobyć odpowiedzi. Dlatego możemy Ci pomóc.

Co musisz zrobić by z sukcesem automatyzować marketing

Potrzebujemy fundamentów. Przeanalizowania Twojego rynku, Twoich potencjalnych klientów i znalezienia sposobu na skłonienie ich do zakupów. Musimy dowiedzieć się co na nich oddziałuje, jakie argumenty ich przekonują, jakie zalety Twojego produktu sprawią, że wybiorą Ciebie a nie konkurencje.
Na bazie fundamentów tworzymy Twoją ofertę marketingową. Tworzymy treści, emaile, budujemy strony przez które pozyskujesz potencjalnych zainteresowanych. Sprawdzamy jak się zachowują. Skąd przyszli, co czytają, co ich interesuje, na co reagują.

Na tej bazie budujemy proces.

Proces, w którym wysyłasz właściwe wiadomości do odpowiedniej osoby – tak, by finalnie dokonała zakupu.
Proces, który jest powtarzalny i znasz jego skuteczność.
Proces, który możesz powielić.

Proces który możesz zautomatyzować.

To jedyna droga, by skutecznie korzystać z Marketing Automation. Przeprowadzimy Cię przez nią.

Jak to robimy

Zaczynamy od audytu Twojego marketingu. Sprawdzamy ruch na Twoich stronach, źródła tego ruchu i zachowanie odwiedzających. Analizujemy Twoją bazę kontaktów. Wspólnie z Tobą budujemy profil Twojego klienta. Sprawdzamy Twoje obecne materiały – treści, strony, ofertę. Analizujemy działania które prowadziłeś. Sprawdzamy jak robi to konkurencja i w jakim jesteś miejscu względem niej.
Na tej podstawie tworzymy strategię działań.
Bierzemy możliwie najwięcej z tego, co już stworzyłeś wewnątrz firmy. Jeśli czegoś brakuje – informujemy Cię o tym, lub tworzymy to na Twoje zlecenie.
Następnie przekładamy strategię i treści na konkretne programy marketingowe w postaci lejków sprzedażowych. Ustalamy co i kiedy powinno być wysyłane. Jeśli chcesz – konfigurujemy i prowadzimy kampanie od początku do końca.

Napisz do nas jeśli masz problem. Spróbujemy znaleźć rozwiązanie.